9.7.15

Mert icin hazirliklar son surat devam ediyor...

Mert'le birlikte, hayatimin sonsuza dek degiseceginin farkindaydim.. Bu nedenle, son ozgur gunlerimi, koskoca karnim ve davul gibi sis ayaklarimla soluksuz gezerek gecirdim.. Simdi, dogumun uzerinden 8 aydan uzun bir sure gecmisken, bakis acim da bir hayli degisti tabii ve su an ayni durumda olsam, gezmeyi tozmayi bir yana birakir, yataktan hic kalkmadan uyurdum diyorum :)

Bu gezmelerin buyuk cogunlugu, Mert in oda, giysi, bakim, vb. gibi hala mevcut olan eksiklerini tamamlamak icindi.. Tabii bir de, hayatimin en ozel gunune ev sahipligi yapacak, belki de omrum boyunca onunden gecerken gozlerimin dolacagi canim hastanemin, canim odasini kusursuz bir sekilde doguma hazirlamak icin...

Organizasyon ve susleme sektoru, bir kez icine girdiginizde cikamayacaginiz; kolunuzu kurtarsaniz bacaginizi kaptiracaginiz bir dunya aslinda.. Iste tam da bu nedenle, hastane odasi suslemelerimi, herhangi bir firmayla calismadan, birebir organize etmek istemem kacinilmazdi.

Tipki Baby Shower'imda oldugu gibi, hastane suslemeleri icin izledigim rota ayniydi.. Ilk asama, beni mutlu edecek bir tema ve suslemelerde baz alacagim temel renkleri belirlemek oldu.. Bana canlilik ve mutluluk verdiginden, sari, suslemelerimde kesinlikle kullanmak istedigim bir renkti.. Klasik bebek mavisi ise, sariyla kusursuz kombinasyonu nedeniyle, sans verdigim ikinci renk oldu.

Suslemelerin can damarini olusturan ikramlar ve hediyelikler ise, bu kez uzerinde daha da cok kafa yordugum iki konuydu.. Ziyaretcilerimize, kullanmayacaklarindan emin oldugum ve bir kosede unutulacak sacma sapan hediyelik esyalar vermek istemiyordum. Bu nedenle, hatira olarak verecegim hediyelikleri, tamamen yemek konsepti uzerine kurdum. Boylece, cikolatalar, seker kavanozlari, kurabiyeler ve su siseleri benim organizasyonumun bas taci oldular..

Gelelim gorsel tasarimlarin gercege donusme asamasina.. Cikolata-su sisesi sarmallari, kurabiye-seker kavanozu-serbet kadehi etiketleri ve tabii ki fotoblok poster tasarimini bilgisayarda tamamen kendi zevkime gore design ederek ozalitcide bastirdim. Basit gibi gozukse de, suslemeleri organize etmek oldukca el oyalayan stresli bir is.. Susleme alisverisimi, haftalar oncesinden tamamlamis olmama ragmen, gorsel tasarimi, bunlarin bastirilmasi, kavanozlarin sekerle doldurulmasi, etiketlerin yapistirilmasi gibi isleri son 2-3 gune birakmis olmak, benim ve esimin huzuru icin pek de saglikli olmamisti :)  Yine de, bu o kadar zevkli bir is ki, daha sonra pek cok arkadasima, ayni sekilde tasarimlar yaparak destek oldum..

Ve nihai soz: Hem baby shower'im hem de hastane suslemelerinde, destegi acisindan ozellikle tesekkur etmek istedigim bir isim var ki, onu en sona birakmak istedim.. Canim arkadasim Filiz, tum bu hazirlik surecinde, benim hocam ve ilham kaynagim oldu, bana tum bildiklerimi o ogretti, bitmeyen sorularima hic bikmadan yanit verdi,. Bununla da kalmadi, hastanede ikram edebilmem icin, cok sik ve nefis kurabiyeler hazirladi, yine yetmedi, onlari tam istedigim gibi susledi,. Ozellikle bunun gibi stres katsayinizin tavan yaptigi anlarda, allah herkese onun gibi guvenilir bir dost nasip etsin diyorum :)

No comments: